17 בדצמבר 2009

הטירה

ובכן,

בפעם האחרונה שכתבתי, אמרתי שאציג בפניכם את התהוות הבית שלי. מאז שבק המחשב שלי חיים מסיבה לא ברורה (טוב נו, הסיבה די ברורה, הוא עבר התעללות קשה בידי תינוקת בת 9 חודשים), אבל לאחר מאמצים רבים הוא תוקן וכעת אני יכול לפרוס בפניכם את ביתי לעתיד.

אומרים שביתו של אדם מעיד על אופיו, אבל מה הכוונה בכך? שיש לי אופי של בלוק? אולי של יציקה? בכל אופן, הנה הוא ביתי (בערך):



אז מה יש לנו שם?

  1. חדר בנות (עם הפרדה מספקת לבידוד רעשים מחדר ההורים)
  2. חדר נוסף לגיל העשרה או כשיירצו להיפרד, (מה שייבוא קודם)
  3. ממ"ד המשמש גם כמחסן עד שתהייה עוד מלחמה או שנוליד עוד צאצא, (מה שיבוא קודם)
  4. "יחידת הורים" עם חדר ארונות ומקלחת (על מנת שלא יהיה צורך כלשהו לצאת מהחדר בעירום)
  5. חדר מדיה לתת מענה לחנון הפנימי שלי
  6. חדר שירות (שבו אשתי מעניקה לי שירות כביסה בעיקר)
  7. חדר רחצה לבנות
  8. מטבח \ פינת אוכל \ סלון (בסדר הזה: קודם מכינים אוכל, אח"כ אוכלים ובסוף נזרקים על הספה ומעכלים)
  9. פרגולה (או כפי שאני רואה אותה, מקדש לגריל גז)

וזהו פחות או יותר. אשמח לדעת אם יש פסיכולוגים בין הקוראים שלי שיירצו לעשות ניתוח מעמיק של הנפש שלי בעקבות התכנון הזה.

על מה וויתרתי? על מזווה, על פינת משפחה, על חדר יוגה, על חדר והכי חשוב: על מדרגות.

מדרגות בתוך הבית זה עניין של אידאולוגיה. אני מכיר מישהו שצריך לעלות 2 קומות בשביל להגיע מהמטבח לחדר שינה. לי זה נראה תקלה בתכנון, אבל הוא גם טוען שזה מעולה מכיוון שזה מכריח אותו לעשות קצת כושר. אני מכיר דברים דומים מעולם המחשבים. אצלנו אומרים "זה לא באג, זה feature!"

נ.ב. לכל המתעניינים בפרטים החנונים של איך עשיתי את התמונה הזאת אז ככה:
1. אתם לא לבד, גם אני חנון.
2. בניתי את הבית ב
sketchup- שזו תוכנה חינמית ופשוטה לתפעול מבית גוגל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשיון

Creative Commons License
בלוג הבנאי by עידו עוזיאל is licensed under a Creative Commons Attribution-Non-Commercial-No Derivative Works 2.5 Israel License.
Based on a work at banaiblog.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://banaiblog.blogspot.com.

חבטות בבלוג