27 באוקטובר 2009

בלוג הבנאי

שלום,

למי שמכיר אותי בתור "מהנדס על האש" צפויה הפתעה. אתם יושבים?

טוב נו, ברור שאתם יושבים, מי קורא בלוגים בעמידה? אולי איזה חנון מכור למחשבים שעומד עם לפטופ פתוח בתחנת רכבת, או משהו כזה.

אבל אני סוטה מהנושא... אני רוצה להכריז בזאת שאני, עידו "מהנדס על האש", עושה עוד דברים בחיים שלי מלבד צליית רקמות יונקים, עופות, ודגים על הגריל.

אני לדוגמא גם:

  • שוטף כלים מדי פעם (אבל לא לעיתים תכופות מדי בשביל שלאשתי יהיה על מה לצעוק עלי).
  • נוהג באוטו מפה לשם (ומקלל כל רגע כי הרכיבו אותו צרפתים אחרי סוף שבוע עם יותר מדי יין "בורדו").
  • עושה מילואים (אבל לא יכול לכתוב על זה בגלל כל מיני סיבות שטותיות כמו בטחון המדינה וכאלה).
  • מכיר את כל הדמויות ב"דורה" (ואפילו יכול לזהות כל פרק ע"י מבט חטוף במר מפה).
  • בונה בית בישראל.

מה זה בונה? אולי השם החדש של הבלוג מטעה, אבל אין לי כל ניסיון בעבודת כפיים. המקסימום שאני יודע לבנות זה בלֶגוֹ, וגם זה עם עזרה מהבת שלי. לכן כשאני, כמו כל מהנדס הייטק אחר, "בונה" בית, אני בעצם משלם להרבה אנשים אחרים שיעשו את הכול במקומי. אכן, אין כמו עבודה עברית!

אז אם אני בעצם לא עושה כלום בעצמי, על מה לעזאזל יש לרשום (חוץ מהצ'קים)?

ת'אמת, לא יודע.
אולי באמת אין - ולא יהיו – דיווחים מרעישים?
אולי כל הבלוג הזה יהיה שעמום אחד גדול?
אולי כשעץ נופל ביער ואין מי שישמע אותו הוא כן עושה רעש?

מי שרוצה לדעת מוזמן להישאר עם הבלוג עד שאני מקבל את המפתח.

נ.ב. לכל מי שציפה למצוא בלוג רכילות עסיסי על משפחת בנאי המורחבת, אני מתנצל מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

רשיון

Creative Commons License
בלוג הבנאי by עידו עוזיאל is licensed under a Creative Commons Attribution-Non-Commercial-No Derivative Works 2.5 Israel License.
Based on a work at banaiblog.blogspot.com.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://banaiblog.blogspot.com.

חבטות בבלוג